Specjalista/-tka Contact Center

Miejsce pracy: Magnice

« Back to all job offers

Twój zakres obowiązków:

  • telefoniczny i mailowy kontakt z partnerami handlowymi w segmencie B2B (połączenie przychodzące),
  • klasyfikacja oraz wprowadzanie zgłoszeń do systemu,
  • analiza i rozwiązywanie problemów klientów,
  • realizacja kampanii marketingowych.

Nasze wymagania:

  • predyspozycje do prowadzenia rozmów przez telefon (doświadczenie w telefonicznej obsłudze klientów lub sprzedaży pośredniej będzie dodatkowym atutem),
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów,
  • odporność na stres,
  • wysoka kultura osobista,
  • dokładność i zaangażowanie,
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem :)

To oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • pracę w systemie 1-zmianowym (8.00 - 16.00 lub 9.00 - 17.00),
  • szeroki pakiet benefitów (m.in.: dofinansowanie nauki języków, dofinansowanie sportowych pasji, rozbudowany fundusz świadczeń socjalnych),
  • przyjazną atmosferę pracy - ponad 20% osób czuje się tutaj tak dobrze, że jest z nami dłużej niż 10 lat :)
Apply