Specjalista/-tka ds. wsparcia sprzedaży (segment Enterprise)

Miejsce pracy: Magnice

« Back to all job offers

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

• bieżące wsparcie Key Account Managerów w pracy z klientami strategicznymi,
• przygotowywanie wycen i ofert handlowych,
• kontakt telefoniczny i mailowy z partnerami handlowymi,
• monitorowanie i korygowanie procesu realizacji zamówień,
• przygotowywanie dokumentów handlowych, raportów i zestawień na potrzeby działu.

Poszukujemy osoby, która:
• posiada minimum roczne doświadczenie zawodowe w pracy biurowej, dziale zakupów lub sprzedaży,
• lubi pracę w dynamicznym środowisku i szybko reaguje na zmieniające się okoliczności,
• działa samodzielnie i umiejętnie zarządza swoim czasem pracy,
• jest komunikatywna i otwarta,
• sprawnie posługuje się pakietem MS Office (w szczególności Word i Excel).
• posiada umiejętności analityczne,
• znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

• możliwość nawiązania stabilnej i długotrwałej współpracy,
• samodzielne stanowisko pracy i swobodę działania,
• szeroki pakiet benefitów (m.in.: bezpłatny transport dla pracowników, kantyna pracownicza, dofinansowanie karty Multisport, program zakupów pracowniczych),
• wsparcie w realizowanie sportowych pasji,
• przyjazną atmosferę pracy - ponad 20% osób czuje się tutaj tak dobrze, że jest z nami dłużej niż 10 lat 

Apply