Specjalista/-tka ds. handlowych – technika biurowa

Miejsce pracy: Magnice

« Back to all job offers

Twój zakres obowiązków:

  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie długofalowych relacji oraz bieżącą obsługę dotychczasowych klientów,
  • realizacja założonych planów sprzedażowych poprzez aktywne prowadzenie sprzedaży produktów z obszaru techniki biurowej i biura serwisu,
  • przygotowywanie ofert i prezentacji handlowych,
  • koordynacja i nadzór nad operacjami handlowymi,
  • negocjowanie umów i warunków handlowych,
  • aktywna współpraca z działami: zakupów, kredytów i należności, logistyki i magazynem,
  • uczestniczenie w spotkaniach z klientami oraz w targach branżowych.

Nasze wymagania:

  • znajomość produktów z obszaru techniki biurowej,
  • doświadczenie w pracy na stanowisku handlowym (mile widziane doświadczenie w branży techniki biurowej),
  • zmysł handlowy, pozytywna osobowość i nastawienie na rozwój,
  • łatwość w nawiązuje kontaktów i lubi prowadzeniu telefonicznych rozmów handlowych,
  • znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela.

To oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • szkolenia przygotowujące do pracy na stanowisku,
  • możliwość realizacji swoich pomysłów i wdrażania nowych rozwiązań,
  • szeroki pakiet benefitów (m.in.: dofinansowanie nauki języków, dofinansowanie sportowych pasji, program zakupów pracowniczych),
  • przyjazną atmosferę pracy - ponad 20% osób czuje się tutaj tak dobrze, że jest z nami dłużej niż 10 lat :)
Apply