Specjalista/-tka ds. wsparcia sprzedaży Windows
Miejsce pracy: Magnice
« Back to all job offersTwoje zadania:
- wsparcie Product Managera w rozwoju i zarządzaniu kategorią produktów Microsoft Windows OEM, ESD, FPP;
- prowadzenie i koordynowanie działań handlowych, mających na celu zwiększenie sprzedaży produktów Microsoft Windows;
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Microsoft oraz kluczowymi partnerami biznesowymi w danym obszarze;
- aktywne promowanie na rynku przypisanej oferty produktowej;
- ścisła współpraca z działem handlowym;
- prowadzenie szkoleń i prezentacji dla partnerów i pracowników działu handlowego;
- inicjowanie wewnętrznych i zewnętrznych akcji promocyjnych;
- uczestnictwo w targach, konferencjach branżowych i szkoleniach;
- monitorowanie i analizowanie rynku i bezpośredniej konkurencji.
Nasze wymagania:
- swobodna komunikacja w języku angielskim (zarówno w mowie jak i w piśmie),
- doświadczenie w sprzedaży w obsłudze klienta biznesowego,
- zainteresowanie produktami Microsoft,
- kreatywność i otwartość na wychodzenie poza schematy.
Naszym Pracownikom oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- szkolenia przygotowujące do pracy na stanowisku,
- możliwość realizacji swoich pomysłów i wdrażania nowych rozwiązań,
- szeroki pakiet benefitów (m.in.: dofinansowanie karty Multisport, dofinansowanie nauki języków),
- przyjazną atmosferę pracy - ponad 20% osób czuje się tutaj tak dobrze, że jest z nami dłużej niż 10 lat :)