Area Sales Manager AGD/RTV
Miejsce pracy: Kraków
« Back to all job offersTwój zakres obowiązków:
- działania nastawione na pozyskiwanie nowych klientów i rozwój sprzedaży w podległym regionie,
- realizacja planów sprzedażowych,
- utrzymywanie trwałych relacji z obecnymi klientami,
- samodzielne prowadzenie negocjacji cenowych oraz przygotowywanie ofert handlowych,
- monitorowanie rynku oraz konkurencji,
- rzetelne i terminowe przygotowywanie raportów,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Nasze wymagania:
- znajomość branży AGD/RTV lub pokrewnej,
- aktywne prawo jazdy i gotowość do pracy w terenie,
- znajomość i umiejętność korzystania z technik sprzedaży, negocjacji i prezentacji,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętności analityczne,
- silna orientacja na wynik oraz wysoka motywacja do realizacji założonych celów,
- swobodna obsługa programów MS Office (Outlook, Excel),
- mile widziana znajomość języka angielskiego.
To oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w systemie mobilnym - 4 dni w terenie + 1 dzień home office
- narzędzia niezbędne do pracy - telefon, laptop, samochód służbowy,
- szkolenia wdrożeniowe dopasowane do pracy na danym stanowisku, prowadzone przez liderów zespołów handlowych oraz pracowników innych działów firmy,
- premię miesięczną uzależnioną od realizacji celów indywidualnych oraz zespołowych,
- udział w szkoleniach, konferencjach i spotkaniach organizowanych wewnętrznie lub przez producentów i dostawców,
- szeroki pakiet benefitów (m.in.: dofinansowanie nauki języków, dofinansowanie karty Multisport, imprezy integracyjne),
- przyjazną atmosferę pracy - ponad 20% osób czuje się tutaj tak dobrze, że jest z nami dłużej niż 10 lat 😊