Koordynator/-ka działań administracyjno-marketingowych

Miejsce pracy: Magnice

« Back to all job offers

Twój zakres obowiązków:

  • realizacja wsparcia marketingowego dla dostawców Grupy AB,
  • produkcja i dystrybucja materiałów marketingowych,
  • współpraca przy tworzeniu promocji typu incentive,
  • współpraca przy organizacji eventów,
  • nadzór nad umowami marketingowymi i dokumentacją kosztową działań marketingowych,
  • rozliczanie działań marketingowych,
  • współpraca z zespołami product managerów oraz z agencjami zewnętrznymi,
  • planowanie, budżetowanie i ocena efektywności działań marketingowych.

 

Nasze wymagania:

  • min. roczne doświadczenie w obszarze marketingu lub komunikacji,
  • chęć rozwoju w obszarze marketingu,
  • sprawne posługiwanie się pakietem MS Office,
  • skrupulatność i umiejętność pracy z dokumentacją,
  • dobra organizacja pracy własnej, dokładność i odpowiedzialność,
  • komunikatywność oraz zdolności negocjacyjne.

To oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę w trybie hybrydowym (HO + 2 dni biurowe w miesiącu),
  • możliwość realizacji swoich pomysłów i wdrażania nowych rozwiązań,
  • wsparcie w realizowaniu sportowych pasji,
  • szeroki pakiet benefitów (m.in.: dofinansowanie nauki języków, dofinansowanie karty Multisport, imprezy integracyjne),
  • przyjazną atmosferę pracy - ponad 20% osób czuje się tutaj tak dobrze, że jest z nami dłużej niż 10 lat :)
Apply