Specjalista/-tka ds. wsparcia i rozwoju sprzedaży

Miejsce pracy: Warszawa

« Back to all job offers

Twój zakres obowiązków:

  • wspieranie Product Managera w codziennych obowiązkach,
  • utrzymanie partnerów i rozwój kanału oraz wsparcie sprzedaży głównie w segmentach SMB, enterprise, retail,
  • realizacja projektów sprzedażowych do partnerów z bazy,
  • generowanie nowych szans sprzedaży,
  • przygotowywanie zestawień, raportów, wprowadzanie zamówień,
  • codzienny nadzór nad dostępnością produktów i zamówieniami,
  • współpraca z innymi działami - współpraca z działami wewnątrz organizacji - dział handlowy, dział wsparcia sprzedaży, dział logistyki, magazyn, dział marketingu,
  • monitorowanie i analizowanie rynku i bezpośredniej konkurencji,
  • prowadzenie procesu rozliczeń z dostawcą i/lub klientami.

Nasze wymagania:

  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w sprzedaży, preferowane w branży IT lub print,
  • znajomość rynku materiałów eksploatacyjnych i/lub urządzeń drukujących,
  • samodzielność i nastawienie na poszukiwanie rozwiązań,
  • umiejętności analityczne,
  • prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania podróży służbowych,
  • język angielski na poziomie pozwalającym na swobodny kontakt z klientami i dostawcami,
  • sprawna obsługa pakietu MS Office (szczególnie Excel).

 

Naszym Pracownikiem oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę w zespole specjalistów i pasjonatów IT,
  • samodzielne i rozwojowe stanowisko pracy,
  • udział w licznych i ciekawych szkoleniach technicznych oraz językowych,
  • pracę w trybie hybrydowym (HO + 2 dni biurowe w miesiącu),
  • szeroki pakiet benefitów (m.in.: dofinansowanie karty Multisport, dofinansowanie nauki języków, wsparcie w realizacji sportowych pasji),
  • przyjazną atmosferę pracy - ponad 20% osób czuje się tutaj tak dobrze, że jest z nami dłużej niż 10 lat :)

 

Apply